Rabu, 29 Julai 2009

Kesiannya ayish....



hari nie aku rasa bersalah sangat pada ayish... mungkin aku tension kot... semua benda aku nak handle sorang... pagi nie memang kelam kabut jadinya sebelum nak p ofis.. ayish malas nak bangun mandi p skolah... kena aku jadi tarzan baru nak bangun 2 pun lmbat macm kura2.. dah masuk bilik air...lambat lagi...main air plak... malas nak berus gg..dah berus gg...nak aku mandikan dia plak... aku dah la siap pakai baju semua...basahla... aku geram sangat td ayish main air sampai basah umah...aku tolak dia jatuh dlam bilik air..(kejam kan aku)... lepas 2 aku rasa bersalah sangat kat dia... tp apa nak buat benda dah jadi... masa aku hantar dia p skolah...ayish asyik pegang ja mulut dia... aku tanya dia sakit ka? dia kata x tapi dia cakap "macam mana ayish nak makan gigi ayish dah longgar".... mungkin masa aku tolak dia jatuh terkena gg dia yang mancung 2 kot... Kesiannya ayish.....

1 ulasan: