Rabu, 5 Ogos 2009

Sedangkan lidah lagi tergigit.


Nie la..best friend aku... (macam kembar x?) dah la nama pun sama..



Gambar aku kat dinner ari 2...

Sabtu arie tu kelab ofis aku wat dinner sempena Sukan yang baru abih... mula2 tu ijan (husband aku) nak hantar aku pi dinner 2...pas tu hujan punya la lebat dari pagi sampai petang... jadi.. x leh la hantar sebab dia x leh kena hujan....kan demam campak... campak kunoon..nak saja aku campak dia keluar umah.... (marah nie!!) jadik aku pun tumpang la mybestfriend.....

Dalam keta odw nak sampai tempat dinner 2....aku dok sembang ngan bf aku pasai citer kat ofisss.. Dalam dok sembang 2.. ada satu story yang dia buka untuk aku.. pasai staff kat ofis ijan... pasai perempuan yang gedik... berlagak baik...dgan pompuan menyombong nak mampoos...ngan jantan bergedik... lepas dia buka story 2... aku macam refresh balik tau... apa yang terjadi kat aku ngan ijan... rupa-rupanya story yang dia citer 2...pompuan yang sama dalam citer aku...

Citer aku ngan ijan panjang... x yah la citer semua...biar aku ja yang simpan... rumahtangga mana yang tak dilanda masalah...sedangkan lidah lagi tergigit...


tergigit-tergigit gak... aku memang x puas hati kat pompuan 2..

2 ulasan: