Selasa, 28 Julai 2009

lem....!!!!!

ee...eeee...geram aku kat blog nie tau ... semalam seharian aku try nak masuk x lepas.... sever kat ofis aku kot lem sangat...
masuk ari nie dah 4 hari dah husband aku mc.... slalunya aku p ofis merempit ngan husband aku... tapi kali nie.. terpaksa la sorang2 walaupun x de lesen..(shhhyyyy!!!!!) jgn gtau polis tau.. terpaksa nie...
lepas nie aku dah nekat nak ambik lesen walau apa pun terjadi..... susah la dpat husband yg bz memanjang... nak p mana pun x leh... aku nie jenis yang suka merepet meraban nie... suka wak anak2 aku jln2..tapi bila dah husband aku bz tiap2 minggu... terpaksala..dok umah....
o.k la...dah nak wat keja dah... bye.. nanti kita cita len k..

1 ulasan:

  1. hah
    ambik lesen pun
    nt bukan ayish nk naek dgn hg
    sure histeria klau dia keta hg yg drive
    haha
    ;p

    BalasPadam