Ahad, 26 Julai 2009

Chickenpox...!!?

sabtu arie tu aku ngan family aku p tgk pertndigan bola tampar pantai...kat tanjung bungah... game last penentu sapa juara sempene kejohanan sukan antara kakitangan ofis aku.. best gak tengok lepa main.. rasa macam naik main gak.. tapi apakan daya dua-dua boys 2 dok ada (ayish and aril).. seminit x dok diam...lagi pun game tu hanya untuk laki ja... x pa thn depan aku nk cdngkan untuk wanita plak...



skarang nie aku nk cita psai chickenpox (Campak) yang telah menyerang husband aku selepas balik dari tgk bola tampar 2..... hiissshhh... teruk gak la... first time aku tgk dkt-dkt orang yang kena campak nie...mula-mula naik skit ja... masa p tgk bola tmpar arie 2...aku ingatkan jerawat biasa... pas tu ari ahad dia mula naik banyak... seramm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan