Selasa, 22 Disember 2009

cinta pertama

tajuk!!!!????? x bleh blah k

cinta pertama kunon...

korang caye x first love susah nak dilupakan...

ntah lah...aku x tau nak ckp apa... berdasarkan kisah aku...memang susah nak dlupakan even sampai skrang dah kawin pun masih kekadang tu ter....ingat gak kat dia.. bila aku dapat tau yang dia sampai skarang blm berkahwin...aku rasa kesian la plak... aku ka yang bersalah buat dia membujang sampai skarang..atau dia masih dengan perangai dulu...x berubah2..ntahla..kalau dbyangkan kalau aku x kawin lg n masih still ngan dia...apa jadi kat aku kan?
aku x penah jumpa, call atau berhubung ngan dia start putus sampai skarang... kekadang 2 teringin plak nak sembang2..tanya khabar dia..still friend kan...tapi.........ntah la...
sedeh weh....
apasal nak sedeh plak...
mereng dah kot..

p/s : skarang aku happy ngan 3 hero aku.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan